دانلود فیلم فرشته ها با هم می آیند

دانلود فیلم فرشته ها با هم می آیند

دانلود فیلم ایرانی و جدید فرشته ها با هم می آیند با لینک مستقیم

a4l9jv3jfpajddtcknb5 دانلود فیلم فرشته ها با هم می آیند

 

ژانر : اجتماعی

سال تولید : ۱۳۹۲

کارگردان : حامد محمدی

بازیگران: :  جواد عزتی،‌ نازنین بیاتی، رضا ناجی و الهام کردا

خلاصه داستان : این فیلم داستان یک روحانی جوان به نام احمد است که با همسرش لیلا در حالی با تنگدستی روزگار سپری می‌کنند که صاحب سه فرزند همزمان می‌شوند…

—————————

دانلود فیلم فرشته ها با هم می آیند

Download

————————-


نظرات شما عزیزان:

نادرپور(با سواد باشیم تا بهتر زندگی کنیم
ساعت9:25---6 آذر 1393
ممنون از لینک خوبی که انتخاب کردی مر30
پاسخ:این چه حرفیه


محدثه
ساعت8:59---6 آذر 1393
عاللللللللللللللللللللللللللیی ییییییییییههههههههههه
پاسخ:مرسی عزیزم


رضا
ساعت19:59---5 آذر 1393
_________________$$$$$$$_$$ $$$$
_________$$$$$$$$$$$$$$$$$__ $$$$
_____$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$_ _$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$$
___$$$_$$_$$$$$$ $$$$$$$$$$_$ $$$$
__$$$$$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$
__$$$_$$_$$$$$$$$$$$$$$$_$ $$
__$$$_$$_$$$$$$$$____$$$$
_$$$$$_$$$$$$$$$$$
_$$$_$$_$$$$$$$$$$
_$$$_$$_$$$$$$$$$$$
_$$$_$$_$$$$$$$$$$$
$_$$$$$$__$$$$$$$$$
$_$$$$$$___$$$$$$$$
_$$$$$$$$$__$$$$$$$
$_$$$$$$$$___$$$$$$
$$_$$$$$$$$___$$$$$
$$$_$$$$$$$$__$$$$$$
_$$$_$$$$$$$$$_$$$$$
$$$$$ __$$$$$$$$_$$$$
$$$$$$$ __$$$$$$$$$__$
$_$_$$$$$__$$$$$$$$$_$$$$
$$$__$$$$$__$$_$$$$$$$_$$$$
$$$$$$_$$__$$$$$$$$$$$$$$$
_$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$
__$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$__$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$
$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$
$__________$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$$
$____________$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$
$______________$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$
$________________$$$$$$$$$$$$ $$$$$$
$_______________$$$$$$$$$$$$ $$$$$$
$____________$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$
__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$
_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$
$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$
$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$
$__$$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$ $$
_$$$__$$_$$________$$$$$$$$$ $$
_$$$_$$_____________$$$$$$$$ $$
_$$_$$______________$$$$$$$$ $$
_$$$$________________$$$$$$$ $$$
_$$$$________________$$$$$$$ $$$
__$$$_________________$$$$$$ $$$
$_____________________$$$$$$ $$$
$_____________________$$$$$$$ $$$
$____________________$$$$$$$ $$$$$$$
$____________________$$$$$$$ $$__$$$$$$
$___________________$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$
$____________________$$$$$__ $$$$$$$$$$$$ $$$


رضا
ساعت19:54---5 آذر 1393
تو مقصری اگر من دیگر ” من سابق ” نیستم !

من را به من نبودن محکوم نکن !

من همانم که درگیر عشقش بودی !

یادت نمی آید ؟!

من همانم !

حتی اگر این روز ها هر دویمان بوی بی تفاوتی بدهیم...


رضا
ساعت19:53---5 آذر 1393
تقديم شما .......
░▒███████
░██▓▒░░▒▓██
██▓▒░__░▒▓██___██████
██▓▒░____░▓███▓__░▒▓██<b r /> ██▓ ________________ ░▒▓██
_██▓▒░______________░▒▓██
__██▓▒░____________░▒▓██
___██▓▒░__________░▒▓██
____██▓▒░________░▒▓██
_____██▓▒░_____░▒▓██
______██▓▒░__░▒▓██
_______█▓▒░░▒▓██
_________░▒▓██
_______░▒▓██
_____░▒▓██


رضا
ساعت19:51---5 آذر 1393
برای تــــــو

برای چشم هایــت

برای مـــن

برای درد هایـــم

برای م ا

برای این همه تنـــهایی

ای کــــاش خدا کاری کـــند…


رضا
ساعت19:50---5 آذر 1393
وقتی تنهایم،فقط حالم رو تو می‌فهمی..
وقتی گریه میکنم،فقط اشک هام رو تو میبینی..
وقتی درد دل میکنم،فقط صدام رو تو می‌شنوی..
وقتی در میان عشق و نفرت غرق شدم،فقط تو کنارم بودی..
ای خدای من،من شب و روز آرزو کردم،!
این آخریشه،قول میدم..
آرزو میکنم همه عاشق ها را بهم برسانی..


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 5 آذر 1393برچسب:دانلود فیلم فرشته ها باهم می آیند, ] [ 13:1 ] [ زهرا ]
[ ]