دانلود آهنگ جدید رضا شیری به نام مثل تنهایی

دانلود آهنگ جدید رضا شیری به نام مثل تنهایی

دانلود آهنگ جدید رضا شیری به نام مثل تنهایی با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

Reza%20Shiri%20 %20Mesle%20Tanhaei دانلود آهنگ جدید رضا شیری به نام مثل تنهایی

 

دانلود آهنگ جدید رضا شیری به نام مثل تنهایی

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320

Reza Shiri – Mesle Tanhaei

دانلود آهنگ با کیفیت 128

Reza Shiri – Mesle Tanhaei

متن آهنگ رضا شیری به نام مثل تنهایی

آخرین باره می بینمت وای
این غم کمی نیست
بر می گردونم رومو نباید
بغضمو ببینی
پیش چشات گریه خوب نیست
ولی اشک پُره تو چشام
نا امیدم اما کاش بشه
تو بمونی برام
آخه دیدم تو قلبت
داره یکی میشینه به جام

رفتم از دلت اما تو دل من میمونی تو
میمونی تو
مثل تنهایی توی دل من میمونی تو
میمونی تو
دوست دارم میدونی تو

♫♫♫

اولین باره یخ کرده دستام بی تو زیر بارون
ساکتی اما دیدم تو چشمات داری میری با اون
آخه دیدم تو قلبت داره یکی میشینه به جام..

رفتم از دلت اما تو دل من میمونی تو
میمونی تو
مثل تنهایی تویه دله من میمونی تو
میمونی تو
دوست دارم میدونی تو

♫♫♫


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 8 آذر 1393برچسب:رضا شیری, ] [ 13:13 ] [ زهرا ]
[ ]