دانلود آهنگ جدید سعید آسایش به نام عشق است همین امشب

دانلود آهنگ جدید سعید آسایش به نام عشق است همین امشب

دانلود آهنگ جدید سعید آسایش به نام عشق است همین امشب با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

Saeed%20Asayesh%20 %20Eshgh%20Ast%20Hamin%20Emshab دانلود آهنگ جدید سعید آسایش به نام عشق است همین امشب

 

دانلود آهنگ جدید سعید آسایش به نام عشق است همین امشب

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320

Saeed Asayesh – Eshgh Ast Hamin Emshab

دانلود آهنگ با کیفیت 128

Saeed Asayesh – Eshgh Ast Hamin Emshab

متن آهنگ جدید سعید آسایش به نام عشق است همین امشب

بیا با من بخون آره یالا
دستاتو بده به من حالا
ببین تو جمعمون همه بالان
همه دور همیم همه خوبان

عجب شبی شده امشب
عشق است همین امشب
چه خوش میگذره امشب
عشق است همین امشب
عجب شبی شده امشب
عشق است همین امشب
چه خوش میگذره امشب
عشق است همین امشب

تو بیا پیشم نفسم که دارم گرم میشم
واسه دل تو عزیزم امشب مرهم میشم
تو بیا پیشم نفسم که دارم گرم میشم
واسه دل تو عزیزم امشب مرهم میشم

عجب شبی شده امشب
عشق است همین امشب
چه خوش میگذره امشب
عشق است همین امشب
عجب شبی شده امشب
عشق است همین امشب
چه خوش میگذره امشب
عشق است همین امشب

موهات بلند مثه شب یلداست
دل من طفلکی تک و تنهاست
چشمک میزنی هی چپ و راست
میگی قرارمون هشت فرداست

دانلود آهنگ سعید آسایش عشق است همین امشب

عجب شبی شده امشب
عشق است همین امشب
چه خوش میگذره امشب
عشق است همین امشب
عجب شبی شده امشب
عشق است همین امشب
چه خوش میگذره امشب
عشق است همین امشب

تو بیا پیشم نفسم که دارم گرم میشم
واسه دل تو عزیزم امشب مرهم میشم
تو بیا پیشم نفسم که دارم گرم میشم
واسه دل تو عزیزم امشب مرهم میشم

عجب شبی شده امشب
عشق است همین امشب
چه خوش میگذره امشب
عشق است همین امشب
عجب شبی شده امشب
عشق است همین امشب
چه خوش میگذره امشب
عشق است همین امشب

———————————–


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 13 آذر 1393برچسب:سعید آسایش, ] [ 21:13 ] [ زهرا ]
[ ]