دانلود آهنگ جدید میثم رستگار به نام خیره تو چشم من شو

دانلود آهنگ جدید میثم رستگار به نام خیره تو چشم من شو

دانلود آهنگ جدید میثم رستگار به نام خیره تو چشم من شو با دو کیفیت همراه با متن آهنگ
( ترانه : مجتبی فانی ، آهنگ و تنظیم : افشین آذری )

Myesam Rastegar   Khire To Cheshme Man Sho~1 دانلود آهنگ جدید میثم رستگار به نام خیره تو چشم من شو

 

دانلود آهنگ میثم رستگار به نام خیره تو چشم من شو

————————————-

دانلود آهنگ با کیفیت 320

Myesam Rastegar – Khire To Cheshme Man Sho

دانلود آهنگ با کیفیت 128

Myesam Rastegar – Khire To Cheshme Man Sho

—————————–

متن آهنگ جدید میثم رستگار به نام خیره تو چشم من شو

من که میرم بذار تو ازم یه عکس رو دیوار

اگه هوام و کردی عکس و نگاه کن این بار

خیره تو چشم من شو دستات یه وقت نلرزه

مراقب چشات باش اشکات خیلی میرزه

یه وقت نذاری غم باد توی دلت بمونه

گاهی باید بخندی خنده ی بی بهونه

ازم تا خاستی رفتم دلت نبود بمونم

اگه کارت گیر افتاد قسم بخور به جونم

من که میرم بذار تو ازم یه عکس رو دیوار

اگه هوام و کردی عکس و نگاه کن این بار

خیره تو چشم من شو دستات یه وقت نلرزه

مراقب چشات باش اشکات خیلی میرزه

میثم رستگار به نام خیره تو چشم من شو

من میرم خدایی دارم و تنها نیستم

خیره تو عکس من شو وقتی که اونجا نیستم

ازم تا خاستی رفتم دلت نبود بمونم

اگه کارت گیر افتاد قسم بخور به جونم

من که میرم بذار تو ازم یه عکس رو دیوار

اگه هوام و کردی عکس و نگاه کن این بار

خیره تو چشم من شو دستات یه وقت نلرزه

مراقب چشات باش اشکات خیلی میرزه

——————————————


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 13 آذر 1393برچسب:میثم رستگار, ] [ 21:25 ] [ زهرا ]
[ ]