دانلود آهنگ آراد آریا به نام هزاران سال نوری

دانلود آهنگ آراد آریا به نام هزاران سال نوری

دانلود آهنگ جدید آراد آریا به نام هزاران سال نوری با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

ترانه : رضا کیاسالار – آهنگ و تنظیم – آراد آریا و آرمین سپیدار

Arad%20Aria%20 %20Hezaran%20Sale%20Noori دانلود آهنگ آراد آریا به نام هزاران سال نوری

 

دانلود آهنگ جدید آراد آریا به نام هزاران سال نوری

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Arad Aria – Hezaran Sale Noor

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Arad Aria – Hezaran Sale Noor

متن آهنگ جدید آراد آریا به نام هزاران سال نوری

 عجیبه من چرا یاد تو افتادم چرا امروزمو با تو شروع کردم

هزاران سال نوری دورم از دنیات هنوزم دور دنیای تو میگردم

تو این حال.و هوای سرد پاییزی سرت گرم کدوم آشفته بازاره

کجای این جهان سرگرم تکراری کدوم دستی هوای دستتو داره

داری چی میگی این لحظه همین حالا

تو این سرما تو با کی گرم میگیری

نگاهت با کدوم صحنه گره خورده

داری سمت کجای این جهان میری

تو یک.عمره که از دستای من رفتی

چرا دست از سر من برنمیداری

نمیخوام تا ابد درگیر تو باشم

نمیذاری نمیذاری نمیذاری

عجیبه من چرا یاد تو.افتادم چرا امروزمو با تو شروع کردم

هزاران سال نوری دورم از دنیات هنوزم دور دنیای تو میگردم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 20 آذر 1393برچسب:آریا آراد, ] [ 11:3 ] [ زهرا ]
[ ]