دانلود آهنگ جدید علی بابا به نام پری دریایی

دانلود آهنگ جدید علی بابا به نام پری دریایی

دانلود آهنگ جدید علی بابا به نام پری دریایی با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

Ali%20Baba%20 %20Pari%20Daryaei%20%28Ft%20Behnam%20Si%29 دانلود آهنگ جدید علی بابا به نام پری دریایی

 

دانلود آهنگ جدید علی بابا به نام پری دریایی

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Ali Baba – Pari Daryaei (Ft Behnam Si)

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Ali Baba – Pari Daryaei (Ft Behnam Si)

متن آهنگ جدید علی بابا به نام پری دریایی

 خوش بحال ماهی دریا که پری مهربون داره

خوش بحال هر ستاره که یه ماه تو آسمون داره

من خسته من تنها لب دریا میشینم

میزنم پنجه به گیتارمو فریاد میزنم

از عشق تو شعر میخونم

پری دریایی بخدا سخته تنهایی

خشکیده میشم اگه میشه بیا بمون پیشم

پری دریایی بخدا سخته تنهایی

تکست آهنگ پری دریایی علی بابا

کنار دریا دوباره تنها

تو که نیستی تو اوج سرما

کجاست پس اون اتیشی که یه روز

روشن میکردیم من و تو پیش هم

قسمم دادی که نرو از پیش من

کجاست پس اون شبایی که دیگه برام تکرار نمیشه

عادت کردم به اس ام اس هایی که هیچوقت ارسال نمیشن

به روزای تاریکم یه روزم میبینی که زیر خاک آروم خوابیدم

آسمونم.خندید ولی ابراش به حالم باریدن

به یاد روزایی که فقط میگفت میمونه کنارم تا ابد

ولی من موندمو سایه ی تنهام فقط

همه سایه ها شنیدن سوز آهنگ منو

گریه کردن تا که دیدن این دل تنگ منو

دوست دارم یه عالمه خدا میدونه

از عشق تو روی دلم زده جوونه

پری دریایی بخدا چه سخته تنهایی

خشکیده.میشم اگه میشه بیا بمون پیشم

تکست اهنگ پری دریایی علی بابا

کنار دریا دوباره تنها

تو که نیستی تو اوج سرما

کجاست پس اون اتیشی که یه روز

روشن میکردیم من و تو پیش هم

قسمم دادی که نرو از پیش من

کجاست پس اون شبایی که دیگه برام تکرار نمیشه

عادت کردم به اس ام اس هایی که هیچوقت ارسال نمیشن

به روزای تاریکم یه روزم میبینی که زیر خاک آروم خوابیدم

آسمونم خندید ولی ابراش به حالم باریدن

به یاد روزایی که فقط میگفت میمونه کنارم تا ابد

ولی من موندمو سایه ی تنهام فقط


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 20 آذر 1393برچسب:علی بابا, ] [ 11:7 ] [ زهرا ]
[ ]