دانلود آهنگ جدید مصطفی پاشایی به نام سرت رو برنگردونی

دانلود آهنگ جدید مصطفی پاشایی به نام سرت رو برنگردونی

دانلود آهنگ جدید مصطفی پاشایی به نام سرت رو برنگردونی با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

http://cvr.topseda.ir/1393/10/04/Mostafa%20Pashaei%20-%20Saret%20Ro%20Bar%20Nagardoondi.jpg

 

دانلود آهنگ جدید مصطفی پاشایی به نام سرت رو برنگردونی

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Mostafa Pashaei – Saret Ro Bar Nagardoondi

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Mostafa Pashaei – Saret Ro Bar Nagardoondi

 

متن آهنگ جدید مصطفی پاشایی به نام سرت رو برنگردونی

سرت رو برنگردوندی ببینی
داره دنیا سرم آوار میشه
چقدر این صحنه ی تاریک رفتن
داره تو زندگیم تکرار میشه
سرت رو برنگردوندی ببینی
چقدر خواهش توی چشمام دارم
ببینی کاری از من بر نمیاد
به جز اینکه ازت چشم برندارم

میبینی چی به روزم عشق آورد
منی که گرگ بارون دیده بودم
تموم لحظه های این عذابو
از آشوب نگات فهمیده بودم
تموم لحظه های این عذابو
از آشوب نگات فهمیده بودم..

 

تکتس آهنگ مصطفی پاشایی به نام سرت رو برنگردونی

سرت رو برنگردوندی واسه این
یه عمره بی تو آرامش ندارم
چشام خیرست به اون راهی که رفتی
نمیدونی چقدر چشم انتظارم

سرت رو برنگردوندی که شاید
پشیمون شی از این رفتن دوباره
بمونی پیش اونکه تا ته خط
کسی رو جز تو توو دنیا نداره..

میبینی چی به روزم عشق آورد
منی که گرگ بارون دیده بودم
تموم لحظه های این عذابو
از آشوب نگات فهمیده بودم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 5 دی 1393برچسب:مصطفی پاشایی, ] [ 13:45 ] [ زهرا ]
[ ]