دانلود آهنگ جدید ایمان غلامی به نام سخته

دانلود آهنگ جدید ایمان غلامی به نام سخته

دانلود آهنگ جدید ایمان غلامی به نام سخته با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

http://cvr.topseda.ir/1393/10/07/Iman%20Gholami%20-%20Sakhte.jpg

 

دانلود آهنگ جدید ایمان غلامی به نام سخته

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Iman Gholami – Sakhte

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Iman Gholami – Sakhte

 

متن آهنگ جدید ایمان غلامی به نام سخته

سخته ، نبود تو سخته یه زخم بی مرهم یه درد تکراری
توی جهان آدم بفهمی که بازم یکی و کم داری
تو نیستی و هوا هوای بی کسی
هوای قلبمو نداره هیچکسی
نداره هیچکسی
نداره هیچکسی

تو نیستی و منم اسیر دستتم
چرا به داد قلب من نمیرسی
به من نمیرسی
به من نمیرسی

تکتس آهنگ جدید ایمان غلامی به نام سخته

سخته ، نباشه یک شونه برای وقتایی که اشک و غم داری
چه سخته تنهایی برای وقتایی که اونو کم داری

تو نیستی و هوا هوای بی کسی
هوای قلبمو نداره هیچکسی
نداره هیچکسی
نداره هیچکسی
تو نیستی و منم اسیر دستتم
چرا به داد قلب من نمیرسی
به من نمیرسی
به من نمیرسی

تو نیستی و هوا هوای بی کسی
هوای قلبمو نداره هیچکسی
نداره هیچکسی
نداره هیچکسی
تو نیستی و منم اسیر دستتم
چرا به داد قلب من نمیرسی
به من نمیرسی
به من نمیرسی

—————————————-


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 7 دی 1393برچسب:ایمان غلامی, ] [ 22:17 ] [ زهرا ]
[ ]