دانلود آهنگ جدید سیاوش قمصری به نام غریبه

دانلود آهنگ جدید سیاوش قمصری به نام غریبه

دانلود آهنگ جدید سیاوش قمصری به نام غریبه با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

( ترانه و آهنگ : علیرضا طلیسچی ، تنظیم : حامد برادران )

Siavash%20Ghamsari%20 %20Gharibeh دانلود آهنگ جدید سیاوش قمصری به نام غریبه

 

دانلود آهنگ جدید سیاوش قمصری به نام غریبه

————————–

دانلود آهنگ با کیفیت 320

Siavash Ghamsari – Gharibeh

دانلود آهنگ با کیفیت 128

Siavash Ghamsari – Gharibeh

——————————-

متن آهنگ سیاوش قمصری به نام غریبه

——————————

تو قولتو شکستی دل به غریبه بستی
کاشکی میدونستی برای من چی هستی
وقتی شدم دیوونه دستات تو دست اونه
من موندمو خاطره های تو توو خونه..

من خیلی عاشق تو ام
هنوز تو رویای منی
با اینکه داری منو آتیش میزنی

من خیلی عاشق تو ام
هنوز تو رویای منی
با اینکه داری منو آتیش میزنی

♫♫♫

منو ببخش اگه هنوز خیره میمونم روی در
برو ولی ترو خدا عکساتو با خودت نبر
این عکسا یادگارین از توی لحظه های من
اگه دیگه ندیدمت اینا به دادم برسن

من خیلی عاشق تو ام
هنوز تو رویای منی
با اینکه داری منو آتیش میزنی

من خیلی عاشق تو ام
هنوز تو رویای منی
با اینکه داری منو آتیش میزنی


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 19 آبان 1393برچسب:سیاوش قمصری, ] [ 20:54 ] [ زهرا ]
[ ]