دانلود آهنگ جدید معین به نام تو که تموم دنیامی

دانلود آهنگ جدید معین به نام تو که تموم دنیامی

دانلود آهنگ جدید معین به نام تو که تموم دنیامی با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

Moein دانلود آهنگ جدید معین به نام تو كه تموم دنيامي

 

دانلود آهنگ جدید معین به نام تو که تموم دنیامی

————————–

دانلود آهنگ با کیفیت 320

Moein – To Ke Tamoome Donyami

دانلود آهنگ با کیفیت 128

Moein – To Ke Tamoome Donyami

——————————-

متن آهنگ معین به نام تو که تموم دنیامی

آره من عاشقت هستم همیشه
بجز تو کی پناه خونه میشه
دلیل گریه های من تو بودی
دلیل خنده هام هستی همیشه..

تو که تموم دنیامی
تموم آرزوهامی
بدون تو نمیتونم
تویی که عشق و رویامی..

تو که تنها دلیل زندگیمی
تورو قد یه دنیا دوست دارم
تا میبندم چشامو هرجا باشم
تورو حس میکنم اینجا کنارم
فقط آرامش دستات میتونه
هنوزم باعث دیوونگیم شه
نگاه روشنی بخش تمومه
شبای سوت و کور زندگیم شه

تو که تموم دنیامی…
تموم آرزوهامی..
بدون تو نمیتونم…
تویی که عشق و رویامی..

———————————–


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 19 آبان 1393برچسب:معین, ] [ 21:8 ] [ زهرا ]
[ ]